Evenwijdig aan het asfalt

17 september 2015 - Viloria de Rioja, Spanje

Als we uit Azofra vertrekken is het nog donker, het is fris en het waait, wind tegen. Na een tijdje krijgen we gezelschap van Arie en Rene uit Zwolle. We lopen flink door,  nog steeds niets anders dan wijngaarden. Het is al bijna 11.00 uur als we in Santa Domingo de la Calzado koffie drinken met warme tortilla's. We nemen afscheid en passeren een tijdje later de grens tussen de provincies La Rioja en Castilie. Nu zijn we beland in een 300 jaar oude herberg in het piepkleine dorpje Viloria, we slapen hier voor 5 Euro en het diner om 19:00 uur is donativo, wat je het waard vindt.

1. Karin:
    Das ook geen geld he ;)
    Maar weer een stapje dichter bij Santiago
  2. Jopie:
    17 september 2015
    Nu lekker uitrusten en hopen dat het morgen droog blijft.dat zal toch fijner lopen. Groetjes van hier
  3. Karin:
    Wat hier vandaag gevallen is...., maar mogelijk hebben jullie het nu gehad en trekt het naar het noorden, voor je het weet loop je weer in de stralende zon, dan zie de wereld er toch iets anders. Uit, ok in Spanjesucces morgen weer !
  4. JohnenAnny:
    17 september 2015
    Lopen,lopen,wind en dan warme koffie...dat zal gesmaakt hebben!
    Ben benieuwd naar jullie diner,dat horen we morgen wel weer!