Het 100 kilometer punt voorbij

4 oktober 2015 - Portomarin, Spanje

41 kilometer gelopen! Om half acht vanmorgen gestart, wind en regen vielen ons ten deel. Helaas kwam de poncho vandaag heel goed van pas. Die dingen fladderden als gekken om ons heen, op een gegeven moment regende het zo hard dat het pijn deed in ons gezicht. Dit is echt Galicie,  toen we het weer helemaal zat waren klaarde het zowaar op. Droog en de zon! Inmiddels zitten wel in Portomarin aan ons pelgrimsmenuutje, groentesoep,  kip en tonijn,  lekker! Ook zitten we nog maar 90 kilometer van Santiago de Compostela....

1. Jopie:
    4 oktober 2015
    Rob en Joke, Regen en wind...juist op de dag dat jullie 41 !! Km lopen. Petje af..
  2. Karin:
    Nou inderdaad respect weer op zo'n lange wandeldag... Santiago komt wel.steeds dichterbij
  3. JohnenAnny:
    5 oktober 2015
    Zo zie je maar na regen komt zonneschijn,en Santiago weer 41 km dichterbij.
    Groetjes van ons!
  4. Liesbeth en Jan:
    5 oktober 2015
    Schiet lekker op he. Het eindpunt komt in zicht hou vol. Groet van ons.
  5. Karin:
    Het blijft een geweldige onderneming, zoveel kilometers verslinden in weer en wind, het zal je je leven bijblijven . Topprestatie hoor en het eindpunt is in zicht