Het lange pad

22 september 2015 - Villalcázar de Sirga, Spanje

Vandaag een rechttoe rechtaan landschap zonder enige opsmuk dat laat zien wat het is, helemaal vlak. Vanmorgen een beetje bewolkt, gelukkig al snel weer het zonnetje. Halverwege hebben we met al onze Nederlandse vrienden koffie gedronken waarna iedereen weer zijn eigen weg ging. Daarna de eentonigheid van de hoogvlakte van Palentia overwonnen door fijn te praten en flink door te stappen.  De 27 kilometers waren in een mum van tijd gelopen, waarna we wederom in een fijne herberg terecht zijn gekomen, deze keer met grote tuin. Volgens onze gids zijn wel al op de helft!!! We liggen voor op ons eigen schema en genieten van elk moment en van elkaar.

1. JohnenAnny:
    22 september 2015
    Kijk,ondanks de vele voet kilometers komt de romantiek ook nog om de hoek kijken!
    Geniet van het saaie landschap,maar vooral van elkaar.
    Groetjes van ons
  2. Gillian:
    22 september 2015
    Het klinkt prachtig, en ook heel gezellig! Groetjes van ons allemaal, we kijken op het werk regelmatig samen naar jullie blog.
  3. Linda en michael:
    23 september 2015
    Leuk hoor dat jullie zo genieten. We zien het ook terug op de foto's. Jullie stralen. Nog heel veel wandel plezier. Groetjes.
  4. Jopie:
    23 september 2015
    En....? Hoe ging het vandaag (woensdag) nog steeds een vlak landschap of komt er al verandering in? Hier wel hetzelfde maar dat verveelt niet . Groetjes
  5. Jacqueline:
    23 september 2015
    Leuk om te lezen dat jullie zo genieten
    Nog geen blaren gelopen? Of lopen jullie door de liefde op wolkjes?⛅️☁️❤️
  6. Karin:
    23 september 2015
    Geweldig hoorgeniet van alles om je heen