Dag Burgos, welkom Spaanse hoogvlaktes

20 september 2015 - Villanueva de Argaño, Spanje

Hoewel we gisteren nog dachten een dagje Burgos te doen, hebben we na lang uitslapen (we hoefden pas om 11:00 uur onze kamer uit, normaal is dat 8 uur) toch de wandelschoenen weer aangetrokken voor de volgende etappe. Na een ontbijt in een druk authentiek Spaans koffiehuisje hebben we eerst nog een rondje kathedraal gelopen. Pas om half 12 waren we op pad naar Hornillos del Camino. De eerste 10 kilometers gingen over vrachtwagen paden langs de snelweg, niet bijster mooi. Daarna de hoogvlaktes op. Als we onze reisgids moeten geloven, gaan we dit de komende dagen veel zien, glooiend, kaal en het is warm! Aangekomen op onze eindbestemming bleken alle albergues 'complet'... Mochten we overnachten in de plaatselijke sporthal. Geen probleem, mits de nachten hier nu tegen het vriespunt aanliggen en een Spaanse sporthal niet meer is dan een betonnen vloer met 4 kale muren met een dak erop. Uiteindelijk een fijne hostel gevonden een paar kilometer verderop. Morgen 30 kilometer naar Itera de la Vega. Bedden zijn al geboekt ;-)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. JohnenAnny:
    21 september 2015
    Echte doorzetters,gewoon doorlopen!
    Hoe gaat het met de voetjes?
    Groetjes!
  2. Jopie:
    21 september 2015
    Het baardje wordt al goed zichtbaar! Blijft het staan? Fijn dat alles nog volgens plan loopt. Hier alles oké